Știri

Ginecomastie: Mii de pacienți au crescut sânii femeilor prin terapii medicamentoase

Ginecomastie: Mii de pacienți au crescut sânii femeilor prin terapii medicamentoase


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Proces împotriva companiilor farmaceutice: Sânii de sex masculin prin tratament medicamentos
În Statele Unite, mii de bărbați au intentat un proces împotriva unui gigant farmaceutic. Cei afectați doresc compensații, deoarece se spune că au crescut sânii luând unul dintre medicamentele grupului. Acest posibil efect secundar, așa-numita ginecomastie, a fost menționat doar în pachetul de inserție ani după lansarea pe piață.

Bărbați cu sâni
Mulți băieți obțin sâni în perioada pubertății datorită unui dezechilibru între estrogenul hormonului sexual feminin și androgenul masculin. Adolescenții obezi sunt adesea afectați de ginecomastia pubertății. Dar chiar și la vârsta adultă există un „sân al bărbaților”. Potrivit unui studiu realizat de Asociația Chirurgilor Plastici din Estetica Germană (VDÄPC), reducerea sânilor la bărbați este acum cea mai frecventă formă de chirurgie estetică din Germania.

Ginecomastia ca posibil efect secundar a fost menționată doar din 2006
Formarea sânilor poate rezulta din moștenire, boli cronice, consum de medicamente sau medicamente. Cea din urmă cauză este acum motivul unui proces în masă împotriva unui gigant farmaceutic din Statele Unite.

Potrivit unui raport al canalului de știri „CNN”, aproximativ 13.000 de bărbați au înaintat plângere împotriva companiei farmaceutice Johnson & Johnson, deoarece medicamentul Risperdal și-a crescut sânii.

Medicamentul pentru anxietate și depresie este pe piață din 1994, dar numai din 2006, ginecomastia a fost menționată în pachetul de introducere a medicamentului ca un posibil efect secundar.

Sâni mai mari decât fetele
„CNN” raportează în detaliu despre una dintre persoanele afectate. Eddie Bible, acum 26 de ani, a început să ia Risperdal în copilărie târzie pentru a-și trata anxietatea și tulburarea bipolară.

Când avea 13 ani, adolescentul a observat că sânii îi cresc. „Am avut sâni mai mari decât fetele din școala mea”, a spus Biblia la canalul de știri. "M-am gândit:„ Trebuie să iau sutien sport acum? "

El a spus că a explicat „sânii bărbaților” cu creșterea în greutate. La început, el nu a crezut că acestea ar putea fi o consecință a medicamentului. Adolescentul a suferit enorm din corpul său, s-a retras din ce în ce mai mult și a ieșit cu greu din casă.

Cicatricile vor rămâne
„Dacă aș fi știut despre aceste efecte secundare ale medicamentului, nu l-aș fi luat niciodată”, a spus Biblia. Reclamanții sunt de părere că informațiile menționate doar pe inserțiile de pachete din 2006 au fost reținute în mod deliberat pentru a nu afecta vânzarea.

"Când mă uit înapoi, simt că fac parte dintr-un experiment", a spus tânăra de 26 de ani. Conform informațiilor, sânii i-au fost îndepărtați chirurgical, dar cicatricile vor continua să-i amintească.

Avocatul solicită daune pentru părțile vătămate
Compania farmaceutică nu recunoaște acuzațiile. Potrivit CNN, Johnson & Johnson a spus, "Risperdal este un medicament sigur și eficient, care a ajutat milioane de oameni să trăiască vieți mai bune de mai bine de două decenii."

Avocatul pentru partea vătămată solicită daune producătorului de droguri. El a spus: „Aceasta este o companie care ar trebui să ajute oamenii, în schimb a făcut multe pagube.” (Anunț)

Informații despre autor și sursă



Video: Medic din Gorj, mesaj tranșant: Nu credeți în virus, haideți la spital! (Mai 2022).


Comentarii:

  1. Lynceus

    Ești unul dintre puținii care scrie foarte bine

  2. Kagataxe

    Da, acesta este un răspuns inteligibil.

  3. Suzanna

    Bravo, gândirea ta este magnifică

  4. Henley

    Astăzi am citit multe despre acest subiect.



Scrie un mesaj