Știri

Copil mic, infectat cu bacterii carnivore, prin micșorare

Copil mic, infectat cu bacterii carnivore, prin micșorare



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Bacteriile carnivore pun băieții tineri în pericol de moarte
În Marea Britanie, un băiat în vârstă de patru ani s-a infectat cu bacterii carnivore după ce a suferit o ușoară lacerare peste ochi. La doar câteva ore după tratarea accidentării, băiatul a început să vomite și ochii i s-au umflat. Când mama l-a dus pe băiat la un spital, i s-a spus că fiul ei a avut o infecție bacteriană periculoasă care afectează țesuturile pielii, astfel încât toxinele eliberate încep să mănânce carnea.

Micul Rhys Pritchard a căzut nefericit pe cap în grădină, lăsând o mică rană pe ochi. Mama băiatului l-a dus imediat la un spital pentru a-i fi tratată peste ochi mica rană pe cap. Tăierea a fost cusută cu câteva cusături, dar câteva ore mai târziu băiatul a început să vomite și ochii i s-au umflat. Mama a condus apoi la spital cu fiul ei, iar medicii au diagnosticat că băiatul a avut o infecție bacteriană carnivoră numită fasciită necrotizantă, relatează presa britanică.

Ce este fasciita necrotizantă?
Această boală este o infecție bacteriană extrem de rară și foarte periculoasă, în care agenții patogeni eliberează toxine în țesutul uman, care apoi descompun carnea celor afectați, explică specialiștii. Fasciita necrotizantă este o infecție bacteriană rară, dar gravă, care afectează țesutul de sub piele și mușchii și organele din jur (fascia), explică Serviciul Național de Heatlh britanic (NHS).

Temperatura copilului a crescut brusc brusc
A fost o situație teribilă pentru mamă și copil. "Rhys arăta pietrificat, am încercat să rămân cât mai calm și am explicat că tratamentul medicilor va face totul mai bun", a spus mama Keisha. Pe măsură ce corpul băiatului a fost verificat pentru infectare, situația a început să se agraveze. Temperatura lui a crescut brusc dramatic și băiatul a avut dureri severe. „A fost groaznic să-l văd într-o astfel de stare”, a adăugat mama.

Medicii au trebuit să intervină chirurgical
În următoarele două zile, umflăturile pline de fluid s-au format pe ochii băiatului. Chirurgii au fost în cele din urmă forțați să taie țesutul infectat și pielea de pe pleoapa lui și să scurgă lichidul. Băiatul a fost transferat într-o secție de izolare și toate persoanele care doreau să-l viziteze au trebuit să poarte costume speciale de protecție. A fost într-adevăr îngrozitor, relatează mama.

Medic: O zi mai târziu, tratamentul ar fi fost prea târziu
Chiar și la zece luni de la tratament, Rhys nu este încă în măsură să închidă complet ochiul drept. Operațiunile suplimentare pentru corectare sunt necesare înainte ca starea de sănătate anterioară să poată fi restabilită. Medicii i-au spus mamei că, dacă tratamentul pentru infecția periculoasă ar fi început doar o zi mai târziu, băiatul ar fi fost prea târziu.

Copilul a trebuit să petreacă unsprezece zile într-un spital
„A fost îngrozitor să aud că acești agenți patogeni l-ar fi putut face pe Rhys orb sau chiar să moară de infecție și mă bucur că am condus la spital înainte să fie prea târziu”, a spus mama copilului. Rhys a petrecut în total unsprezece zile la Spitalul Universitar din Țara Galilor înainte de a se întoarce la părinții săi. Cu toate acestea, sunt necesare alte intervenții, de exemplu pentru a trata ochiul drept. (la fel de)

Informații despre autor și sursă



Video: SE INTAMPLA ACUM. UN BEBELUS NASCUT INFESTAT S-A VINDECAT FARA TRATAMENT. P22 (August 2022).