Știri

Părinții avertizează: Fata intră în cadă cu un telefon mobil și moare din cauza unui șoc electric sever

Părinții avertizează: Fata intră în cadă cu un telefon mobil și moare din cauza unui șoc electric sever


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Fata se scaldă cu telefonul mobil și moare de șoc electric
În Statele Unite, o fată de 14 ani a murit din cauza unui șoc electric, deoarece s-a scăldat cu telefonul mobil și a căzut în cadă. Familia decedatului a apelat acum la public pentru a le spune altor tineri cât de periculoasă este combinația de apă și electricitate.

Șoc electric în timpul scăldării
O fetiță de 14 ani a murit în SUA în weekend, pentru că și-a dus telefonul mobil în cadă. Potrivit reportajelor media, adolescenta din Lubbock, Texas, a fost electrocutată când telefonul atașat la cablul de încărcare a căzut în apă. Familia decedată dorește acum să avertizeze alți adolescenți și să sublinieze cât de periculos poate fi energia electrică și apa.

Telefon în cadă
După cum relatează canalul de știri „KCBD”, incidentul a avut loc duminică la casa tatălui din Lovington (New Mexico).

Potrivit familiei sale, Madison Coe, în vârstă de 14 ani, a mers la baie cu telefonul mobil.

Mama și bunica adolescentului i-au spus radiodifuzorului că fata a fost în baie și a luat telefonul, care era atașat la un cablu de încărcare care era conectat la priză.

„Pe mâna a apărut un semn de arsură, mâna care ar apuca telefonul. Era evident ce s-a întâmplat ”, a spus bunica.

Fata a fost pronunțată moartă în spital
Poliția locală nu a dorit încă să confirme sau să refuze nimic. Potrivit KCBD, ofițerii au fost chemați pentru ajutor la ora prânzului pe 9 iulie și au găsit o fată care nu răspundea.

Măsurile de salvare a vieții au fost efectuate la fața locului și în timpul transportului la spital, dar în cele din urmă nu au reușit. În clinică, adolescentul a fost declarat decedat.

Deși primele dovezi arată că moartea a fost cauzată de șocul electric, poliția nu dorește să comenteze cauza morții până la finalizarea unei anchete, potrivit unui comunicat de presă.

Creșteți conștientizarea pericolului
„Este o astfel de tragedie care nu trebuie să se întâmple cu nimeni. Vrem să facem ceva bun din orice și să conștientizăm că nu folosește un telefon mobil în baie care este conectat și se încarcă ”, a spus bunica.

„Trebuie să fim sensibilizați. Trebuie să-i învățăm pe copiii noștri că energia electrică și apa nu apar împreună ”, a spus bunica, care plânge pierderea nepoatei sale, pe care a numit-o„ steaua ochilor ”.

„Toți ne lipsește foarte mult. Are un loc special în inima mea ".

După o șoc electric, asigurați-vă că vedeți un medic
O șoc electrică poate avea consecințe dramatice pentru oameni - chiar dacă nu are loc în apă.

Printre altele, pot apărea aritmii cardiace care pot pune viața în pericol, care duc uneori la fibrilație ventriculară.

Apoi inima bate atât de repede încât nu mai pompează eficient sângele în circulație. Rezultatul poate fi stop cardiac.

În plus, există riscul de strângere a mușchilor pulmonari din cauza curentului, care în cel mai rău caz poate duce la stop respirator.

Experții în sănătate sfătuiesc să mergi la medic după o șoc electrică, chiar dacă se presupune că te descurci bine. Deoarece aritmii pot apărea și târziu.

Cu toate acestea, dacă simțiți simptome precum bătăi rapide ale inimii, bătăi rapide ale inimii, dificultăți de respirație sau crampe la piept imediat după o șoc electrică, serviciile de urgență trebuie apelate imediat. (anunț)

Informații despre autor și sursă


Video: 24 DE ORE SUNT BEBELUS! Si BUNICII Nu ii Place!! (Mai 2022).


Comentarii:

  1. Wynchell

    Sunt aici din întâmplare, dar mai ales înregistrat pe forum, pentru a participa la discuția despre această problemă.

  2. Vudoktilar

    Momentul amuzant

  3. Lochlann

    Felicitări, gândul tău va veni la îndemână

  4. Fenrizil

    De acord, mesajul este foarte util



Scrie un mesaj